Bea tager til en restaurant med sin ven, Eddy.
Goddag, Bea!
Hvordan går det, Eddy?
Øh, jeg har en date med en pige, host, host, i aften.
Godt!
Ja, men jeg er meget syg.
Åh, det er jeg ked af.
Jeg er meget træt.
Og jeg fryser.
Hmm…
Du bør tage til lægen!
Nej, jeg har det fint.
Jeg har en date i aften.
Du behøver ikke at tage på din date.
Jeg kender den perfekte person til dig.
Virkelig?
Ja, hun er høj…
Klog…
Og er hun sjov?
Ja, hun er meget sjov.
Hun er perfekt!
Hvad hedder hun?
Doktor Hermansen.
Du skal tage til hendes klinik nu…
Fordi du er meget syg!