Bea og Lin løber på en rute.
Kom nu, Lin! Løb hurtigere!
Men jeg er tørstig, og mine ben gør ondt!
Det er fordi du aldrig løber! Kom nu, du kan det!
Hvornår tager vi hjem?
To kilometer mere og vi vil ankomme!
To kilometer mere?!Lin prøver at løbe hurtigere, men hun falder.
Av! Mit ben!Senere er Bea og Lin på sygehuset.
Kan du fortælle mig, hvad der skete?
Øh… jeg løb, og jeg faldt.
Du løb for hurtigt?
Nej, doktor, hun løber ikke hurtigt.
Jeg prøvede at løbe så hurtigt som dig, Bea!
Næste gang synes jeg, at du burde løbe langsommere.
Langsommere? Det er umuligt.
Eller måske burde jeg ikke løbe mere!
Jo, du må gerne løbe.
Men ikke med din veninde.