Lin og Bea er i en elevator.
Pludselig laver elevatoren en underlig lyd.
Hørte du det?
Ja, og jeg kunne ikke lide det overhovedet.
Jeg er bange!
Åh, nej! Elevatoren falder!
Åh, det er godt, den stoppede allerede!
Jeg vil ikke dø...
Åh, elevatoren falder igen!
Jeg er for ung til at dø!Elevatoren stopper igen.
Der er så mange ting, som jeg vil lave, før jeg dør!
Jeg vil bestige Mount Everest!
Jeg vil vinde New Yorks maraton!
Og jeg vil lære at flyve et fly!
Jeg vil lære min kat at male!
Vent, hvad sagde du?
Åh nej! Vi falder igen!Elevatoren laver en meget høj lyd og stopper.
Vent!
Dørene åbner!
Vi er okay!
Det var meget spændende.Lin og Bea kommer ud af elevatoren.
Alle har det fint.
Så, hvad skal du til at lave i dag?
Ikke så meget. Jeg vil se TV og spise noget, hvad med dig?
Også mig. Farvel.
Vi ses.