Balık Tutma Gezisi

Balık Tutma Gezisi

Bea babasını ziyaret ediyordur. Balık tutuyorlar.
507Baba, ben balık tutmayı sevmiyorum.
6Niçin?
507Çünkü sıkıcı.
507Ve hava sıcak.
507Ve balık tutamıyorum!
6Biliyor muydun? Dedenle her yaz balık tutmaya giderdim.
507Gerçekten mi?
6Balık tutarken çok farklıydı.
6Çok konuşurdu.
507Ama çok sessiz bir adamdı!
507Ne hakkında konuşurdu?
6Hımm… Türkiye'ye gelmeden önceki hayatı hakkında.
6Fransa'da doktor olarak çalıştığını biliyor musun?
6Ama … Tutkusu şarkı söylemekti.
507Dedem mi?! İnanılmaz!
6Evet, biliyorum …
507Baba, benimle daha fazla konuşmak istediğin için mi çağırdın?
6Evet …
6Artık başka bir şehirde yaşıyorsun ve çok konuşmuyoruz.
507Konuşmak için balık tutmamıza gerek yok.
6O iyi oldu …
6Çünkü bence de balık tutmak sıkıcı!