Mit ben gør ondt

Mit ben gør ondt

Bea åbner døren til sit hus. Hun ser at Eddy stå på ét ben.
EddyMit ben gør ondt. Kan du tage mig til lægen?
BeaSelvfølgelig!
Bea og Eddy sætter sig ind i Beas bil.
EddyVent! Jeg glemte at hente Junior fra skolen. Kan vi tage derhen?
BeaSelvfølgelig.
Bea og Eddy henter Junior fra skolen.
EddyKan vi tage på postkontoret også?
BeaGør dit ben ikke ondt?
EddyJo, men jeg skal hente en meget stor pakke.
BeaÅhh… okay.
JuniorSe, Burgermania er tom! Der er ingen, der venter udenfor!
Junior peger på en restaurant.
EddyHamburgerne dér er lækre, men restauranten er altid fuld! Lad os gå!
BeaMen du skal ses af en læge…
JuniorMen den er tom! Det er et mirakel!
Senere er Eddy, Junior og Bea i restauranten.
BeaWow, det er sandt! Den hamburger var lækker!
EddyJa, men jeg tror, at vi må tage til lægen nu.
BeaDit ben gør stadig ondt?
EddyNej, nu gør min mave ondt. Jeg tror, at jeg spiste for mange hamburgere.