Bea åbner døren til sit hus. Hun ser at Eddy stå på ét ben.
Mit ben gør ondt. Kan du tage mig til lægen?
Selvfølgelig!Bea og Eddy sætter sig ind i Beas bil.
Vent! Jeg glemte at hente Junior fra skolen. Kan vi tage derhen?
Selvfølgelig.Bea og Eddy henter Junior fra skolen.
Kan vi tage på postkontoret også?
Gør dit ben ikke ondt?
Jo, men jeg skal hente en meget stor pakke.
Åhh… okay.
Se, Burgermania er tom! Der er ingen, der venter udenfor!Junior peger på en restaurant.
Hamburgerne dér er lækre, men restauranten er altid fuld! Lad os gå!
Men du skal ses af en læge…
Men den er tom! Det er et mirakel!Senere er Eddy, Junior og Bea i restauranten.
Wow, det er sandt! Den hamburger var lækker!
Ja, men jeg tror, at vi må tage til lægen nu.
Dit ben gør stadig ondt?
Nej, nu gør min mave ondt. Jeg tror, at jeg spiste for mange hamburgere.