Eddy ve oğlu Junior, pop müzik grubu "Galibarda"nın konserindedir.
Eddy gösteriyi izlerken bir adam yanına gelip onunla konuşur.
Bu konserlere çocuklarımızla gelmek zorunda olduğumuza inanabiliyor musun?
Evet! Harika değil mi? Grup Japonya'dan gelmiş!
Şarkılarının hepsi kulağa aynı geliyor.
Ama hepsi çok iyi dans ediyor!Eddy dans etmeye başlar.
Vay, bütün koreografiyi biliyorsun.Eddy dans etmeye ve kollarını sallamaya devam eder.
Evet, her gün Junior'la pratik yapıyorum.
Kızının adı Junior mı?
Hayır, Junior benim oğlum! Bu, onun en sevdiği grup.
Ama bu, kızlar için bir grup. Ben kızımla geldim.
Bence müzik herkes içindir!Junior, Eddy'ye doğru koşar.
Baba, gruptaki herkes tişörtümü imzaladı!
Harika! İnşallah benimkini de imzalarlar!Başka bir şarkı başlar, Junior ve Eddy birlikte dans etmeye başlarlar.
Eddy, adamın müziğin ritmine göre ayağını hafifçe vurduğunu görür.
Hadi, itiraf et. Sen de grubu seviyorsun.
Hayır …
Sadece bu şarkıyı beğendim.