Eddy og Junior køber ind i butikken, hvor Lily arbejder.
Jeg vil ikke prøve mere tøj, far.
Men du har brug for nyt tøj. Prøv disse jeans.
Okay.Junior prøver de jeans.
Jeg hader dem!
Hvorfor? Lad os spørge Lily om hendes mening.
Lily, hvad synes du? De ser meget godt ud, ikke?
Ja, tror jeg.
Jeg foretrækker mine gamle bukser.
Men de er for små, du vokser meget hurtigt!
Nå, men jeg vil ikke blive voksen. Jeg kan lide at være et barn.
Ja, at vokse op er forfærdeligt. Du skal arbejde for folk, som du ikke kan lide.Lilys chef kalder på hende. Lily går hen for at tale med hende.
Lily, du har ikke solgt noget denne måned. Hvis du ikke sælger noget i dag, skal jeg fyre dig.Lily går tilbage for at tale med Junior og Eddy.
Glem hvad jeg sagde, Junior, at blive voksen er ikke forfærdeligt. Det er det bedste i verden.
Hvorfor?
Fordi du kan være sej og have seje venner.
Kan jeg være din ven, når jeg bliver stor?
Måske.
Super! Jeg kan ikke vente med at blive voksen!
Betyder det, at du vil købe disse jeans?
Ja, og dén t-shirt. Og jeg vil også have denne jakke.
Selvfølgelig. Hvad koster det hele, Lily?
953 kroner.
Hvad?
Nu vil jeg ikke have, at du bliver voksen, Junior, det er for dyrt!