Er det kærlighed?

Er det kærlighed?

Det er tid til et nyt afsnit af vores datingserie, "Er det kærlighed?"
Eddy mødte mange kvinder i gennem serien…
Men nu skal han vælge én!
Han snakker med Rikke i øjeblikket.
EddyJeg kan ikke tro på, at jeg skal vælge bare én kvinde. Dette er meget stressende!
Coat LadyNej, det er nemt. Jeg synes, at du skulle vælge mig.
EddyMen det er en svær beslutning.
Coat LadyÅh ja?!
Coat LadyJeg troede, at du kunne lide mig…
EddyJa, men jeg kan også lide Maria…
Coat LadyAltså, ja, Maria er smuk.
EddyHun er interessant og sjov.
Coat LadyOg hun spiller violin meget godt.
EddyJeg ved det! I elsker begge musik.
Coat LadyJa, vi har mange ting til fælles.
EddyJa! I kan begge lide actionfilm og kunstmuseer.
EddyOg I skriver begge digte!
Coat LadyJa, hendes digte er smukke…
EddyJeg ved ikke, hvad jeg bør gøre!
Coat LadyJeg ved, hvad du burde gøre…
EddyHvad!
Coat LadyGlem Maria og mig. Vælg en anden!
EddyHvad?! Hvorfor?
Coat LadyFordi… jeg vil vælge Maria.
EddyÅh?
I det næste afsnit af "Er det kærlighed", hvad vil Maria sige!?