Det er tid til et nyt afsnit af vores datingserie, "Er det kærlighed?"
Eddy mødte mange kvinder i gennem serien…
Men nu skal han vælge én!
Han snakker med Rikke i øjeblikket.
Jeg kan ikke tro på, at jeg skal vælge bare én kvinde. Dette er meget stressende!
Nej, det er nemt. Jeg synes, at du skulle vælge mig.
Men det er en svær beslutning.
Åh ja?!
Jeg troede, at du kunne lide mig…
Ja, men jeg kan også lide Maria…
Altså, ja, Maria er smuk.
Hun er interessant og sjov.
Og hun spiller violin meget godt.
Jeg ved det! I elsker begge musik.
Ja, vi har mange ting til fælles.
Ja! I kan begge lide actionfilm og kunstmuseer.
Og I skriver begge digte!
Ja, hendes digte er smukke…
Jeg ved ikke, hvad jeg bør gøre!
Jeg ved, hvad du burde gøre…
Hvad!
Glem Maria og mig. Vælg en anden!
Hvad?! Hvorfor?
Fordi… jeg vil vælge Maria.
Åh?I det næste afsnit af "Er det kærlighed", hvad vil Maria sige!?