Boksekampen

Boksekampen

Lin og hendes bedstemor, Lucy, ser en boksekamp på en bar.
LinBedstemor, jeg går efter denne drink.
LucyMen det er den vigtigste kamp i år!
LinJeg hader boksning. Det er meget kedeligt.
LucyHvad siger du? Det er meget spændende!
LinDe er bare to mænd, der kæmper med store handsker.
LucyDe er ikke bare mænd, de er atleter!
LinDe vil bare vinde et dumt trofæ.
Lin stiller sit glas på bordet og rejser sig.
LucyHvor tager du hen?
LinJeg går hjem for at se "Er det kærlighed?" i TV'et.
LucySerien, hvor tyve mænd kæmper om den samme kvinde?
LucyOg det værste er, at de ikke vinder noget trofæ!
LinNej, men de kæmper for kærligheden.
LucyOg du siger, at boksning er kedeligt?